En de reis begint! - Reisverslagen van Jelleke Zuurbier - WaarBenJij.nu En de reis begint! - Reisverslagen van Jelleke Zuurbier - WaarBenJij.nu

En de reis begint!

Wauw, na een vrij emotioneel afscheid van m'n lieve ouders, broertje en vriendjes + vriendinnetjes was het dan eindelijk zover! Hup dat vliegtuig in op naar Australie! De reis naar Singapore verliep vrij voorspoedig en voor dat ik het door had was ik er al, misschien 1 a 2 uurtjes geslapen meer zal 't niet zijn.
Bij aankomst in Singapore zag ik onwijs mooie boten in een of andere rivier dus 't uitzicht was prachtig ondanks dat het al donker was.
Na 2 saaie uurtjes wachten kon ik dan ein-de-lijk dat vliegtuig in richting Perth!
En ook deze vlucht ging vrij snel, gelukkig geen vertragingen want de reis duurde al lang genoeg!
In Perth aangekomen werd ik heel leuk ontvangen door Betty dus dat was ook heel fijn & toen zijn we met de auto even door Perth gereden.
Daarna zijn we nog even een wandeling gaan maken over 't strand want WAUW het is hier echt prachtig!
Vanavond zijn we naar de bioscoop geweest naar de film Superman & nu ga ik m'n bedje maar eens opzoeken, heb amper geslapen tijdens ik vertrok woensdag om 11.15 en het is hier alweer donderdagavond kwart voor 9!