Weekendje Sydney! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jelleke Zuurbier - WaarBenJij.nu Weekendje Sydney! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jelleke Zuurbier - WaarBenJij.nu

Weekendje Sydney!

Blijf op de hoogte en volg Jelleke

16 September 2013 | Australië, Cairns

Godnondeju, wat een week was dit!
De hele week druk druk druk met m'n tas inpakken en afscheid nemen van alle geweldige mensen die ik heb ontmoet in W.A want vrijdags vloog ik ein-de-lijk naar Sydney! Hihoeeee!!
Aangekomen in Sydney ben ik bepakt & bezakt de harbour bridge wezen bekijken en 't opera house, heel leuk maar zodra je 't gezien hebt & er een foto van hebt genomen heb je het ook wel weer gezien haha.
Vervolgens heb ik de ferry gepakt naar Manley waar mijn hostel zat! Vol met nederlanders echt uitermate gezellig en zelfs bekenden uit noord-holland dus dat maakte 't alleen nog maar leuker!
De volgende dag 14 september zijn we met z'n allen naar Defqon.1 Australia geweest, wat een ervaring zeg wauw! Eerst een en al gezelligheid in de bus zo'n 1,5 uur lang, kun je nagaan zolang rijden maar je blijft in de stad, alles is zo groot hier! En zit je aan de andere kant van de wereld en alsnog kun je continue nederlands praten!
De volgende dag zondags alles weer ingepakt en richting Cairns gevlogen waar ik op het moment in 't woodduck hostel verblijf, ik deel een kamer met 7 duitsers & 1 italiaan, m'n bed is niet bepaald comfortabel maargoed overleven is de basis ik ben hier keihard opzoek naar werk aangezien m'n geld zo met al dat feesten aardig opraakt hihi.
Ik hou het een beetje kort deze keer want het is tropisch warm hier in cairns en ik wil gaan genieten van de zon maar mensen begonnen te zeuren dat ik m'n verhalen niet meer vertel op m'n blog!
Dus tot de volgende keer luitjes!

  • 21 September 2013 - 19:12

    Jan Tielen:

    Hoi Jelleke,
    Het is er toch van gekomen, Defqon. Het lijkt wel voetbal, zo oranje is het. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik zal nog wel even met de pet rondgaan bij FrieslandCampina om te kijken of ze je willen steunen onder het motto "help Jelleke door Australie heen".
    Geniet ze in Cairns en tot je volgende verhalen.

    Groet uit Lut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelleke

1 jaar in Australië geweest, nu 2 kleine maanden Azië & straks naar Australië voor een 2e jaar!

Actief sinds 11 Juni 2013
Verslag gelezen: 834
Totaal aantal bezoekers 20230

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 31 December 2013

En de reis begint!

Landen bezocht: