5e dag Aussie! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jelleke Zuurbier - WaarBenJij.nu 5e dag Aussie! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jelleke Zuurbier - WaarBenJij.nu

5e dag Aussie!

Blijf op de hoogte en volg Jelleke

01 Juli 2013 | Australië, Perth

Nou vandaag dan EIN-DE-LIJK een Australische telefoon + nummer scoren in Perth is wat ik vanochtend dacht toen ik wakker werd! Dus hop ik de trein in vanaf Rockingham naar Perth! Nadat ik die inderdaad gekocht had en een beetje "doelloos" liep rond te slenteren door Perth kwam ik een Engels meisje tegen "Charlotte" en raakten we aan de praat.
't bleek dat we het behoorlijk goed konden vinden samen en aangezien zij net als ik nog maar sinds donderdag in Australie is konden we mooi samen op verkenningstocht vandaag!
Dus na een aantal rondjes gelopen te hebben door de stad en veel dingen te hebben bekeken vonden we het tijd om het openbaar vervoer maar eens verder uit te proberen, dat ging vrij makkelijk wat bleek dus hop wij richting fremantle met de trein. :-)
Ook daar heel veel rondjes gelopen & dingen bekeken totdat we uiteindelijk heerlijk aan het water zijn gaan zitten aan de corona's, mooi bootjes kijken & vooral heel veel slap ouwehoeren!
Toen begon het al weer een beetje donker te worden rond 5 uur (Winter he dan krijg je dat) dus besloten we langzaam aan weer terug te gaan richting Perth & spraken we maar af dat we elkaar wel smsen/bellen als we ons vervelen. Morgen zien we wel weer hoe de dag gaat lopen, maar vooralsnog toe geniet ik hier met volle teugen en als ik het zo bekijk wil ik echt nog lang niet naar huis!

  • 01 Juli 2013 - 18:52

    Je Vader :

    doe je wel een beettje voorzichtig aan de andere kant van deze aardkloot xxxxx


  • 01 Juli 2013 - 21:53

    Thomas:

    Eey Jelleke

    Leuk om te lezen dat het goed gaat!
    En dat je ons zo ook even op de hoogte hou buiten Facebook om.
    Veel plezier nog!!

    Liefs Tho

  • 02 Juli 2013 - 15:09

    Maurits:

    Hey schat, goed om te zien dat je je zo vermaakt. Ik wil ook dat je heelhuids terugkomt! En dat je boven alles vol geniet van je vakantie. Je bent een schatje en de foto's zijn heel leuk. Mickey shirt staat je top!

    Kus

  • 03 Juli 2013 - 23:17

    Were:

    Hey Jelleke
    leuk te lezen hoe het gaat en wat mooij fotos het klinkt dat het loopt zo goed and you are enjoying it have fun girl and be safe. het is winter daar toch, hoe coud, snew. hoe anders is het dan winter in Nederlands.

    groetjes
    were

  • 04 Juli 2013 - 14:06

    Jelleke:

    Hey Were,

    Winter is hier heel anders dan in Nederland zoals je ziet op de foto's!
    Geen sneeuw & ongeveer 23 graden!

    Groetjes

  • 05 Juli 2013 - 02:49

    Were:

    Hey girl.
    zeker nu spreek je engels ik kan gewoon door in engels schrijven of nog niet.zeeg mooij fotos

    is het droog of beetje nut ,wat ga je doen komende week.

    groetjes WERE

  • 05 Juli 2013 - 10:32

    Jan:

    Geniet ze meissie, maar voor ons is het opeens heel stil in de kantine.

    TD Lutjewinkel

  • 05 Juli 2013 - 12:43

    Jelleke:

    Het is hier hardstikke droog & ik spreek inderdaad al een aardig woordje engels Were!
    Morgen ochtend vertrek ik voor 5 dagen richting de woestijn echt supergaaf!
    De wilde verhalen lees je wel in m'n blog volgende week!

    & leuk van jullie te horen TD, gaat verder alles goed bij jullie?
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelleke

1 jaar in Australië geweest, nu 2 kleine maanden Azië & straks naar Australië voor een 2e jaar!

Actief sinds 11 Juni 2013
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 20229

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 31 December 2013

En de reis begint!

Landen bezocht: