En de reis begint! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jelleke Zuurbier - WaarBenJij.nu En de reis begint! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jelleke Zuurbier - WaarBenJij.nu

En de reis begint!

Blijf op de hoogte en volg Jelleke

27 Juni 2013 | Australië, Perth

Wauw, na een vrij emotioneel afscheid van m'n lieve ouders, broertje en vriendjes vriendinnetjes was het dan eindelijk zover! Hup dat vliegtuig in op naar Australie! De reis naar Singapore verliep vrij voorspoedig en voor dat ik het door had was ik er al, misschien 1 a 2 uurtjes geslapen meer zal 't niet zijn.
Bij aankomst in Singapore zag ik onwijs mooie boten in een of andere rivier dus 't uitzicht was prachtig ondanks dat het al donker was.
Na 2 saaie uurtjes wachten kon ik dan ein-de-lijk dat vliegtuig in richting Perth!
En ook deze vlucht ging vrij snel, gelukkig geen vertragingen want de reis duurde al lang genoeg!
In Perth aangekomen werd ik heel leuk ontvangen door Betty dus dat was ook heel fijn.
Daarna zijn we even door Perth gereden zodat ik de stad kon bekijken & hebben we nog even een wandeling over het strand gemaakt, WAUW wat is dat mooi zeg!
Ik kom net terug van de bioscoop daar hebben Alan en Betty me mee naar toe genomen, die gaan elke week haha dat was ik niet van plan maar de nieuwe film van Superman leek me wel leuk.
Nu ga ik maar eens m'n bed opzoeken want ik vertrok woensdag om 11.15 en het is onderhand al donderdag avond kwart over 9 hier & van slapen is weinig gekomen tijdens de reis!

  • 27 Juni 2013 - 21:17

    Denies&Denna:

    Goed om te horen geniet er lekker van wijfie. X

  • 28 Juni 2013 - 13:56

    Nicolette:

    Hi Jelleke,
    Jouw trip doet me gelijk denken aan mijn 2 maanden reis door New Zealand. De tijdsduur is natuurlijk niet te vergelijken met die van jou, maar ik weet zeker dat dit een life time experience zal worden voor je! Geniet ervan en ik hoop dat je veel leuke mensen ontmoet. Maar wel weer terug komen naar Nederland hoor. Je familie en vrienden kunnen je absoluut niet missen! hahaha.
    x nic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelleke

1 jaar in Australië geweest, nu 2 kleine maanden Azië & straks naar Australië voor een 2e jaar!

Actief sinds 11 Juni 2013
Verslag gelezen: 520
Totaal aantal bezoekers 20226

Voorgaande reizen:

11 Juni 2013 - 31 December 2013

En de reis begint!

Landen bezocht: