The Whitsunday Islands !♥♥ - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Jelleke Zuurbier - WaarBenJij.nu The Whitsunday Islands !♥♥ - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Jelleke Zuurbier - WaarBenJij.nu

The Whitsunday Islands !♥♥

Blijf op de hoogte en volg Jelleke

23 Februari 2014 | Australië, Airlie Beach

Zo horen jullie 3 maanden niets van me en zo 2x per week! Maar de whitsundays is 't 100% waard! Wat een avontuur, ik ben vrijdagochtend vertrokken met de "southern cross boat". Onze eerste stop was op Bluepearlbay, waar ik m'n eerste introductieduik heb gemaakt. Wat ongelovelijk gaaf zeg! Vervolgens zijn we via Mantaraybay doorgevaren richting Cavescove om daar te overnachten, we hadden een super gezellige crew & ook de groep zelf was super gezellig! Dus s'avonds hebben ze gezellig met een drankje verhalen uitgewisseld en vooral veel gelachen. De volgende ochtend om half 8 werden we wakker en zijn we verder gevaren richting Tonguebay & Whitehavenbeach! Whitehaven staat op als ik 't goed zeg nummer 3 mooiste stranden van de wereld. Niets van gelogen als je 't mij vraagt!!! We hebben 2 uur doorgebracht op dit prachtige strand voordat we weer terug gingen naar Cavescove om hier weer te overnachten. De volgende dag was 't helaas niet heel erg mooi weer maar we hebben ndanks de vrij harde wind toch nog rond kunnen kijken op Black island en Langford island! Helaas zijn we na 3 dagen ( 2 nachten ) weer terug aangekomen in Airlie beach. Vanavond hebben we de afterparty van de boot waar ik heel veel zin in heb en dan gaan we daarna weer lekker stappen! Cheers mates, tot over een lange tijd!! :) :)